Klient: Tchibo

Kampania sprzedażowa dla marki rozpoznawanej nie tylko z wyśmienitego smaku kawy ale również z wysokiej jakości produktów sprzedawanych w e-sklepie.
x2 Ponad dwukrotny wzost liczby zamówień
w okresie
wrzesień - listopad
2015
8% Wzrost średniej wartości koszyka w okresie
styczeń - marzec
2016

Klient: IdeaBank

Kampania Lokaty Happy – pełne wsparcie afiliacyjne w sprzedaży lokat dla jednego z największych banków w Polsce.
65% Wzrost liczby sprzedanych lokat w okresie
styczeń - kwiecień
2016
500% Wzrost współczynnika Conversion Rate w okresie
luty - czerwiec
2016

Klient: L`Orèal

Kampania Maybelline - wsparcie konkursu „Podejmij wyzwanie”. Żeby wziąć udział w konkursie należało wykonać zadanie, wymyślone przez jedną z vlogerek oraz opublikować zdjęcie/video/tekst.
45% Spadek kosztu pozyskania zgłoszenia
219% Więcej zgłoszeń
w 2 tygodniu konkursu

względem pierwszego
tygodnia

Zaloguj się

Skontaktuj się z nami!